Verzenden & Retourneren

 

PostNL pakketverzending

Besteld u voor 15:00 uur en alle producten zijn op voorraad, dan zullen we de bestelling dezelfde werkdag proberen te versturen. PostNL probeert de zending de volgende werkdag (inclusief zaterdag) te bezorgen. 
Jouw bestelling is te volgen met een track en trace code, deze ontvang je automatisch per e-mail van PostNL. Via deze mail kun je wijzigingen doorvoeren in het afleveradres, de aflever dag of kiezen voor aflevering bij een pick-up-point.

Mocht je bij aflevering niet thuis zijn, dan wordt je pakket bij een PostNL pick-up-point afgeleverd, waar je het pakket zelf dient af te halen.

Tarieven voor verzending:

Postnl tarieven Nederland:
Standaard tot 23kg: €6,95
van 23-46kg: €13,90
van 46-69kg: €20,85
 

PostNL tarieven België:
Standaard tot 30kg: €9,50

Verzenden van glaswerk & dieren:
Het verzenden van glaswerk & dieren kost binnen een straal van 50km 50 euro. Daarbuiten is het 1 euro per km, alleen de heenweg gerekend. 
De verzending is per gecertificeerd diertranport en zal aangeleverd worden met een bus, dat houdt in dat er ook producten, glaswerk en dieren in 1 bezorging kunnen worden geleverd. Geen extra bezorgkosten dan de hierboven genoemde bezorgenkosten per bezorging.
 

Afhalen in de winkel in Bussum:
Afhalen kan alleen na betaling en het ontvangen van het bericht dat jouw bestelling klaar ligt, de factuur is het afhaalbewijs.

Afhaaladres:
Welle Diertotaal
Laarderweg 3
1402BA Bussum

Retourneren:
Je hebt 14 dagen bedenktijd bij onze online aankopen. De kosten voor retourzending zijn voor de koper.
Het product moet binnen 14 dagen na het retour aanmelden bij ons terug zijn. Vervolgens krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van het retour gestuurde product je aankoop bedrag terug gestort op je rekening.
Dingen die voor jou persoonlijk zijn gemaakt, op maat of met jou instemming veranderd, kunnen niet retour. Dit geldt ook voor glaswerk, dieren, voedseldieren, diepvries, planten en bouwpakketten die in elkaar zijn gezet voor en/of door jouw zelf.

Een product mag uit de verpakking gehaald worden, wel moeten labels en etiketten onbeschadigd blijven om recht te hebben op retour.
Indien er schade of gebruikssporen aanwezig zijn kunnen wij een korting op het retourbedrag toepassen van het oorspronkelijke bedrag.
 

Defecten/garantie:
Bewaar de factuur en wacht niet te lang met de melding. Melden kan via het contact formulier.
In vrijwel alle gevallen van garantie zijn wij de contact persoon maar verloopt de reparatie of garantie via de fabrikant of importeur.

Schade bij ontvangst:
Wij doen ons best de artikelen goed te verpakken en te verzenden.
Mocht het onverhoopt zo zijn dat je een pakket ontvangt wat al zichtbaar beschadigd is aan de buitenkant maak hier dan eerst foto's van met daarop zichtbaar ook het verzendlabel. 
Daarna graag controleren of de bestelde artikelen nog intact zijn. Eventueel weigeren is toegestaan! Wij verpakken de producten met zorg en de vervoerder dient dit correct bij je af te leveren.

Mocht er schade zijn aan de geleverde artikelen meldt dit dan direct per mail: wellediertotaal@hotmail.com

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 3 werkdagen na verzending een claim indienen, dit kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:

Upload 1 Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
Upload 2 Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
Upload 3 Een foto van alle typen binnen verpakkingen die je aantreft in het pakket.
Upload 4 Een foto van de gehele omvang van het artikel.
Upload 5 Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Wij ontvangen deze dan ook graag zo spoedig mogelijk. Daarnaast zullen wij ons best doen om de beschadigde artikelen te vervangen/repareren.

Herzien op: 01-01-2022

© 2016 - 2024 welle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel